reklama

Len tak pre radosť

Bolo to pred pár týždňami. Slnko, vôňa čerstvo vykľutých listov zmiešaná s pôvabnou čerstvosťou vzduchu aká býva len skoro na jar. Vykračujeme si so spolužiačkami, prvýkrát v sukničkách a šatoch, do nemocnice na hodinu interny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (5)

„Slečny, nech sa páči!"

Pred nami stojí chalan, úsmev od ucha k uchu a každej z nás podáva krásnu žltú gerberu. Začudovane sa naňho pozeráme, nechápeme. Poznám ho len o čosi lepšie než z videnia, je to medik od nás z ročníka.

„Zoberte si," pobáda nás.

S kvetinkami v ruke, pokračujeme ďalej ešte radostnejšie než dovtedy. Nevieme, aký mal tento čin dôvod. No celý deň máme náladu o stupeň lepšiu než zvyčajne.

A nebol to len jeden deň. Neuveriteľné dva týždne mi gerbera vydržala vo váze a svojou teplou žltou farbou ma hriala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Až neskôr, pred pár dňami, som sa od kamarátky dozvedela znenie príbehu z opačnej strany, tak ako jej ho rozprával náš gentleman s kvetmi.

„Ráno som sa zobudil, otvoril okno a pozrel sa na oblohu. Vonku slnko, teplý vzduch... Tak mi napadlo, že by som tento deň mohol niekomu spraviť ešte krajším. Šiel som teda do kvetinárstva a kúpil dve kytice gerber. Jednu kvetinku som nechal hneď tam, pani predavačke. Tá sa na mňa ale pozerala..! Ďalšie kvety som dal v škole spolužiačkam. A tie, čo mi ostali... Tie som rozdal len tak náhodným okoloidúcim pred nemocnicou."

Čo tak skúsiť niečo podobné?

Martina Paulenová

Martina Paulenová

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  313
  •  | 
  • Páči sa:  1 724x

Matka, manželka, lekárka, bežkyňa. Píšem o tom, čo som sa naučila pri výchove svojich dcér, čo som zažila počas behov po lesoch a kopcoch, o fungovaní ľudského tela. A niekedy len o celkom obyčajných drobnostiach. Zoznam autorových rubrík:  Veselo aj vážne o materstveZo životaNa zamyslenieZ medicínyNaše krásne SlovenskoBežeckéZ cestovania po sveteNajväčšia umelkyňa, prírodaZ rozprávania starých rodičovPutovanie po Nórsku - 2008Island 2010Alpy 2011Alpy 2012Alpy 2013Alpy 2015Wachau - Dolné RakúskoViedenské zápiskyZápadné pobrežie KanadyNezaradenéSúkromnéTuristika s deťmi

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu