reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Paulenová

Martina Paulenová

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  311
  •  | 
  • Páči sa:  1 673x

Matka, manželka, lekárka, bežkyňa. Píšem o tom, čo som sa naučila pri výchove svojich dcér, čo som zažila počas behov po lesoch a kopcoch, o fungovaní ľudského tela. A niekedy len o celkom obyčajných drobnostiach. Zoznam autorových rubrík:  Veselo aj vážne o materstveZo životaNa zamyslenieZ medicínyNaše krásne SlovenskoBežeckéZ cestovania po sveteNajväčšia umelkyňa, prírodaZ rozprávania starých rodičovPutovanie po Nórsku - 2008Island 2010Alpy 2011Alpy 2012Alpy 2013Alpy 2015Wachau - Dolné RakúskoViedenské zápiskyZápadné pobrežie KanadyNezaradenéSúkromnéTuristika s deťmi

reklama

Wachau - Dolné Rakúsko

Keď nemčina znie ako čínština

Martina Paulenová

Keď nemčina znie ako čínština

Keď som sa ocitla na lekárskej izbe v spoločnosti mladých začínajúcich lekárov, občas som si pripadala, akoby som si pomýlila vlak a nevystúpila v Rakúsku ale kdesi v Číne. V spleti zo všetkých strán prúdiacich slov som nemčinu spoznávala neľahko.

  • 8. okt 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 2 292x
  • 2
Krems an der Donau - mesto histórie a dobrého vína

Martina Paulenová

Krems an der Donau - mesto histórie a dobrého vína

Úžasné, koľko nádherných miest má človek priamo pod nosom. Stačí, aby nabral odvahu a odbočil z prebádaných tradičných ciest a nechal na chvíľu kúzliť náhodu. Aj ja som tento rok mala všetko pekne do bodky naplánované a nakoniec to aj tak celé vypálilo úplne inak. Chcela som mesiac praxovať v nemocnici vo Viedni, v tej starej známej krásnej Viedni. Skoro sa aj podarilo, veď miesto určenia sa od vysnívaného líšilo asi len o 80km. A tak som spoznala oblasť, o ktorej som predtým vôbec nič nevedela a keby som sem neprišla teraz, tak asi už nikdy v živote. Wachau v Dolnom Rakúsku, mesto Krems an der Donau.

  • 12. aug 2014
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 5 042x
  • 8
reklama
SkryťZatvoriť reklamu