reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Paulenová

Martina Paulenová

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  311
  •  | 
  • Páči sa:  1 673x

Matka, manželka, lekárka, bežkyňa. Píšem o tom, čo som sa naučila pri výchove svojich dcér, čo som zažila počas behov po lesoch a kopcoch, o fungovaní ľudského tela. A niekedy len o celkom obyčajných drobnostiach. Zoznam autorových rubrík:  Veselo aj vážne o materstveZo životaNa zamyslenieZ medicínyNaše krásne SlovenskoBežeckéZ cestovania po sveteNajväčšia umelkyňa, prírodaZ rozprávania starých rodičovPutovanie po Nórsku - 2008Island 2010Alpy 2011Alpy 2012Alpy 2013Alpy 2015Wachau - Dolné RakúskoViedenské zápiskyZápadné pobrežie KanadyNezaradenéSúkromnéTuristika s deťmi

reklama

Viedenské zápisky

Postapokalyptické Donau City

Martina Paulenová

Postapokalyptické Donau City

Vždy keď prídem do viedenského Donau City, nemôžem si pomôcť. Len čo vkročím medzi tie vysoké budovy, hlavou mi začnú víriť podivné predstavy. Na okamih zabudnem na svoju obyčajnú realitu a cítim sa ako výnimočný pozemšťan, ktorý ako jediný prežil útok mimozemskej civilizácie. Zatajím dych a vyberiem sa na prieskumnú misiu.

  • 4. mar 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 666x
  • 1
Keď sa mi vo Viedni za prírodou zacnelo

Martina Paulenová

Keď sa mi vo Viedni za prírodou zacnelo

Neviem, či je to tým, že som vyrastala na mieste, kde čakať na najbližší autobus trvá dlhšie než ísť cez celé mesto pešo, no niektoré dni akoby mi Viedeň kradla silu. Križovatky, semafory, autá, slnko v tieni vysokých budov, všade asfalt a betón. Cesta metrom, spleť podchodov, nadchodov a eskalátorov a ja unášaná prúdom ľudí, akoby som bola bezvýznamným lístkom v obrovskej rieke.

  • 27. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 448x
  • 8
O mojom spoznávaní Viedne

Martina Paulenová

O mojom spoznávaní Viedne

Spoznávanie nového mesta je ako postupné skladanie mozaiky. Na začiatku som vedela málo. Kde je hlavná stanica, ktorým metrom sa dostanem na intrák, aká električka ma dovezie k univerzite a ktorá do centra. Poznala som radnicu, operu a Stephansdom. Bolo to zopár kamienkov a ja som netušila, ako ich usporiadať, aby som tomuto dielu mohla hovoriť Viedeň.

  • 12. feb 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 660x
  • 3
reklama
SkryťZatvoriť reklamu