reklama

Fialová Teta

Bola som vtedy ešte celkom malá. Možno trojročná. Niekedy som sa v noci zobudila, lebo som sa bála . Vymyslených príšer a hadov v posteli. Vedela som, že patria do rozprávok a nočných môr, no sama v izbe som zostať nechcela.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

V týchto chvíľach som celkom zabúdala na to, že som veľké odvážne dievčatko. S plačom som utekala k rodičom do spálne a prosila ich, aby som mohla spať s nimi. Nikdy neodmietli.  

A tam som ju videla... Vysokú ženu oblečenú vo fialovom kabáte. Stála pri dverách každú noc, keď som sa strhla zo sna. Vysoká, že nezvyčajný čierny klobúk, ktorý jej prikrýval tvár, sa takmer dotýkal plafónu, chudá ako svieca a zvláštne záhadná. Nikdy som si ju nestihla poriadne obzrieť, pretože som hneď zavrela oči. Jej prítomnosť ma znepokojovala.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď som sa ráno zobudila, na moje nočné videnie som si spomínala veľmi nejasne. V pamäti mi utkvel len fialový kabát. Odvtedy som ju sama pre seba volala Fialová teta.

Videla som ju tam stáť neraz. Rodičom som o nej nikdy nepovedala. Nezdalo sa mi to byť podstatné a myslela som si, že je len výplodom mojej fantázie.

Čas plynul. Postupne sa zo mňa stávalo veľké dievča. Fialovú tetu som viac nevidela. Stratila sa z mojich spomienok.

No asi pred dvoma rokmi, keď sme si s rodičmi a bratom rozprávali strašidelné príbehy, sa Fialová teta znovu ohlásila. Vysvitlo, že mladší brat ju vídaval tiež. Bola som prekvapená a opäť som začala premýšľať, kto alebo čo to mohlo byť. Riešenie neprichádzalo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Napokon za nami s vysvetlením prišla mama. V tom čase v telke bežala reklama na Orange. „Sme vám na blízku 24 hodín denne,“ tvrdili v nej.

„Bola to pracovníčka Orangeu,“ vysvetľovala mama s úsmevom. „Strážila vás celú noc.“ 

Martina Paulenová

Martina Paulenová

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  313
  •  | 
  • Páči sa:  1 722x

Matka, manželka, lekárka, bežkyňa. Píšem o tom, čo som sa naučila pri výchove svojich dcér, čo som zažila počas behov po lesoch a kopcoch, o fungovaní ľudského tela. A niekedy len o celkom obyčajných drobnostiach. Zoznam autorových rubrík:  Veselo aj vážne o materstveZo životaNa zamyslenieZ medicínyNaše krásne SlovenskoBežeckéZ cestovania po sveteNajväčšia umelkyňa, prírodaZ rozprávania starých rodičovPutovanie po Nórsku - 2008Island 2010Alpy 2011Alpy 2012Alpy 2013Alpy 2015Wachau - Dolné RakúskoViedenské zápiskyZápadné pobrežie KanadyNezaradenéSúkromnéTuristika s deťmi

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu