reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Martina Paulenová

Martina Paulenová

Bloger 
Populárny bloger
  • Počet článkov:  312
  •  | 
  • Páči sa:  1 682x

Matka, manželka, lekárka, bežkyňa. Píšem o tom, čo som sa naučila pri výchove svojich dcér, čo som zažila počas behov po lesoch a kopcoch, o fungovaní ľudského tela. A niekedy len o celkom obyčajných drobnostiach. Zoznam autorových rubrík:  Veselo aj vážne o materstveZo životaNa zamyslenieZ medicínyNaše krásne SlovenskoBežeckéZ cestovania po sveteNajväčšia umelkyňa, prírodaZ rozprávania starých rodičovPutovanie po Nórsku - 2008Island 2010Alpy 2011Alpy 2012Alpy 2013Alpy 2015Wachau - Dolné RakúskoViedenské zápiskyZápadné pobrežie KanadyNezaradenéSúkromnéTuristika s deťmi

reklama

Z cestovania po svete

Ako sme v poľskom Vroclave hľadali trpaslíkov, počítali mosty a  doháňali zameškané na bicykloch

Martina Paulenová

Ako sme v poľskom Vroclave hľadali trpaslíkov, počítali mosty a doháňali zameškané na bicykloch

Rodičia sa ponúkli, že naše deti vezmú na víkend na chatu do hôr. Nehádame sa s nimi. Takéto ponuky sa neodmietajú.

  • 12. mar
  • Páči sa: 11x
  • Prečítané: 257x
  • 0
Mozaika spomienok z New Yorku

Martina Paulenová

Mozaika spomienok z New Yorku

Neuveriteľné, že to bolo už pred rokom, keď sme vrámci svadobnej cesty navštívili New York. Azda najslávnejšie mesto sveta, ktoré z médií dôverne poznáte skôr než doň vkročíte, o ktorom ťažko napísať niečo, čo nevyznie ako klišé.

  • 6. okt 2018
  • Páči sa: 1x
  • Prečítané: 0x
  • 26
Prímorská náladovka

Martina Paulenová

Prímorská náladovka

Aké je to nádherné, zobudiť sa na dovolenke. Vstávať nie preto, že ťa tlačia termíny či čakajú klienti. Zobúdzať sa s nadšením, nedočkavý, pripravený spoznávať, ochutnávať, zažívať.

  • 2. aug 2018
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 3
Slnečný deň v predvianočnej Kodani

Martina Paulenová

Slnečný deň v predvianočnej Kodani

Kodaň. Slnko svieti, je bezvetrie, po oblohe sa prevaľujú rozkošné malé obláčiky. Všade plno rozličných tvárí, národností, smiechu, života, ruchu.

  • 22. dec 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 940x
  • 1
Spoznávanie dánskych mestečiek, závan histórie a štipka vianočnej atmosféry

Martina Paulenová

Spoznávanie dánskych mestečiek, závan histórie a štipka vianočnej atmosféry

Jeseň sa postupne mení na zimu, ľudia vyťahujú čapice a zimné kabáty. Patrím k tým, ktorí zimu síce v tichosti pretrpia, no neznášajú chlad, tmu, sychravé počasie. Napriek tomu sedím v lietadle, ktoré smeruje na sever.

  • 15. dec 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 2
reklama
Vietor a voda, dva holandské živly

Martina Paulenová

Vietor a voda, dva holandské živly

Dnešný článok bude o tom, ako si Holanďania dokázali na svoju stranu nakloniť dva živly - vodu a vietor.

  • 5. aug 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 669x
  • 4
Okúzľujúci Amsterdam

Martina Paulenová

Okúzľujúci Amsterdam

Spala som ako zabitá. Keď som sa zobudila, chvíľu som ostala zmätená, kde to vlastne som. O čo krajšie bolo moje ráno, keď som si uvedomila, že všade okolo mňa je Amsterdam a že mi začína dovolenka.

  • 18. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 397x
  • 2
Prvýkrát na Ukrajine

Martina Paulenová

Prvýkrát na Ukrajine

„Poďme sa pozrieť na Ukrajinu,“ vyhlásil jedného dňa môj Paľko. „Aspoň za hranice, do Užhorodu.“ „A čo si myslíš, že tam uvidíš? Pri hraniciach to bude určite rovnaké ako u nás na Slovensku,“  oponujem.

  • 3. júl 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 644x
  • 7
Jeden deň v Norimbergu (fotografie)

Martina Paulenová

Jeden deň v Norimbergu (fotografie)

Dnes Vás pozývam na rýchloochutnávku druhého najväčšieho mesta Bavorska - Norimbergu, ktorý som navštívila počas svojho krátkeho výletu v Nemecku.

  • 9. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 062x
  • 0
Jeden deň v Mníchove (fotografie)

Martina Paulenová

Jeden deň v Mníchove (fotografie)

Na spoznávanie hlavného mesta Bavorska som mala len jeden deň. Nebol čas na podrobné skúmanie pamätihodností, zbierala som dojmy a pekné okamihy. Bola to taká blesková ochutnávka atmosféry.

  • 4. apr 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 5
reklama
SkryťZatvoriť reklamu